جام جهانی فوتبال ساحلی| پیروزی ایران مقابل تاهیتی با طعم انتقام و صدرنشینی/ دیدار با امارات در یک‌چهارم نهایی + فیلم

21:30 - 30 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۶۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جام جهانی فوتبال ساحلی| پیروزی ایران مقابل تاهیتی با طعم انتقام و صدرنشینی/ دیدار با امارات در یک‌چهارم نهایی + فیلم
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با پیروزی مقابل تاهیتی به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

خبرگزاری میزان - تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سومین و آخرین دیدار خود در گروه B جام جهانی فوتبال ساحلی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (دوشنبه)، به مصاف تاهیتی رفت با برتری ۵ بر ۳ به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.

این نتیجه در‌حالی رقم خورد که ایران در ابتدای بازی ۲ بر صفر عقب بود و ۳ گل از ۵ کشورمان را ۲ دروازه‌بانِ تیم ملی زدند تا ایران با این پیروزی شیرین، صدرنشین گروه B شود.

ایران که در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۷ در ضربات پنالتی مغلوب تاهیتی شده بود، انتقام آن شکست تلخ را با این پیروزی ارزشمند گرفت.

 

بدین ترتیب ملی‌پوشان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم دوم A یعنی امارات (میزبان مسابقات) خواهند رفت. تاهیتی هم به عنوان تیم باید با ایتالیا بازی کند.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دو بازی اول هم اسپانیا و آرژانتین را شکست داده بود و با ۷ امتیاز در صدر گروه B قرار گرفت و تاهیتی هم با ۶ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت. آرژانتین و اسپانیا هم با ۳ و بدون امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

نتایج سایر دیدار‌های امروز به شرح زیر است:

مصر ۵ - آمریکا ۴

آرژانتین ۵ - اسپانیا ۴

ایتالیا صفر (۱) - امارات صفر (۳)

با توجه به پیروزی امارات در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا، هر دو تیم ۶ امتیازی شدند، اما ایتالیا به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین گروه A شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *